Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat mogen wij voor jou maken?

Levertijd

Alle artikelen in onze webshop worden met de hand gemaakt en hebben hierdoor een productie i.c.m. levertijd van 7 dagen.
Onze custommade “designed by You”  producten hebben een levertijd van 14 tot 21 dagen.

Haast?
Neem in dat geval eerst contact met ons op voor de mogelijkheden.


EEn bestelling annuleren of wijzigen?

Een bestelling aanpassen of annuleren is mogelijk zolang:

Webshop (annuleren en of wijzigen)
– De betaling nog niet is voldaan.
– De bestelling nog niet is verzonden.

Designed by You! (annuleren)
– Het productieproces nog niet is gestart. (Annuleren binnen 24 uur na betaling.

Is dit het volledige aanbod van Mus en Koe?

Mus en Koe is contstant bezig met het uitbreiden van haar online winkel. Hiernaast werken wij ook met “Designed by You” producten, waardoor de mogelijkheden eindeloos zijn. Ben jij opzoek naar iets dat niet terug te vinden is in de webshop? Neem dan contact met ons op!

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen genoemd in de webshop zijn altijd inclusief BTW.

 

 

Ontvangstbevestiging

Je ontvangt van ons altijd een bevestiging van jouw bestelling per e-mail. Controleer ook jouw “spam box” wanneer je deze bevestiging niet terug vind. Jouw bestel overzicht is ook terug te vinden door in te loggen op jouw Mus en Koe account. Wanneer je nergens een bevestiging terug vindt willen wij je vragen contact met ons op te nemen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaats je door het online bestel proces te doorlopen nadat je jouw favoriete producten in de winkelwagen hebt geplaatst. Een bestelling is pas definitief wanneer de betaling is voldaan.


Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Jouw bestelling wordt standaard afgerekend en bezorgd als pakketpost via PostNL met Track and Trace. Wanneer Mus en Koe het pakket verzend als brievenbus pakket zal het verschil worden geretourneerd. Wanneer de complete bestelling op voorraad is wordt de bestelling binnen 24 uur verzonden, anders willen wij jou verwijzen naar onze levertijden. Je ontvangt een e-mail wanneer het pakket wordt verzonden.

Een cadeaubon of actiecode inwisselen

Tijdens het afreken proces kun jij jouw cadeaubon of actiecode inwisselen.

 

 

 

GEGEVENS VERKEERD INGEVULD TIJDENS HET BESTELLEN?

Wanneer jij tijdens het bestellen per ongeluk de verkeerde gegevens hebt ingevuld is het belangrijk dat je contact met ons opneemt zodat wij deze gegevens tijdig kunnen aanpassen alvorens het pakket wordt verzonden.

 

Betalen

Tijdens het online bestellen kun je met IDeal betalen of het bedrag naar ons overmaken, waarbij je het ontvangen ordernummer als kenmerk dient te gebruiken. Een bestelling is pas definitief wanneer Mus en Koe de betaling heeft ontvangen. Zodra de betaling is ontvangen zullen wij dit per e-mail aan jou bevestigen.

7 dagen terug

Mus en Koe

BABYNESTJE 🌈 | Een heerlijk ruim babynestje, met dekentje en twee bijpassende monddoekjes 🤍

Het Mus en Koe babynestje is verstelbaar waardoor deze direct vanaf de geboorte te gebruiken is. Doordat het nestje lekker groot is, is hij ook nog eens lang te gebruiken. Heerlijk in de box maar ook heel fijn om mee te nemen als je ergens naar toe gaat.🍀
... MeerMinder

Bekijk op Facebook

2 weken terug

Mus en Koe

OMSLAGDOEK 🤍 | Eigenlijk wel een ‘musthave’ voor in de vluchtkoffer! De omslagdoek 💖

Een pasgeboren baby kan zichzelf nog niet warmhouden. Ook is de overgang van mama’s warme buik naar de buitenwereld groot, vooral in de koudere maanden. De eerste weken is het daarom extra belangrijk om je kindje goed warm te houden, bijvoorbeeld met een mutsje en gewikkeld in een omslagdoek.

Deze naturel omslagdoek met roze bies is direct beschikbaar 🍀
... MeerMinder

Bekijk op Facebook

Neem contact op

Laat jouw naam en email achter samen met een bericht waarin jij aangeeft waar jij naar opzoek bent.  Of bel ons op 06-29418895

WhatsApp chat