Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat mogen wij voor jou maken?

Levertijd

Alle artikelen in onze webshop worden met de hand gemaakt en hebben hierdoor een productie i.c.m. levertijd van 7 dagen.
Onze custommade “designed by You”  producten hebben een levertijd van 14 tot 21 dagen.

Haast?
Neem in dat geval eerst contact met ons op voor de mogelijkheden.


EEn bestelling annuleren of wijzigen?

Een bestelling aanpassen of annuleren is mogelijk zolang:

Webshop (annuleren en of wijzigen)
– De betaling nog niet is voldaan.
– De bestelling nog niet is verzonden.

Designed by You! (annuleren)
– Het productieproces nog niet is gestart. (Annuleren binnen 24 uur na betaling.

Klik hier voor retourneren en garantie.

Is dit het volledige aanbod van Mus en Koe?

Mus en Koe is contstant bezig met het uitbreiden van haar online winkel. Hiernaast werken wij ook met “Designed by You” producten, waardoor de mogelijkheden eindeloos zijn. Ben jij opzoek naar iets dat niet terug te vinden is in de webshop? Neem dan contact met ons op!

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen genoemd in de webshop zijn altijd inclusief BTW.

 

 

Ontvangstbevestiging

Je ontvangt van ons altijd een bevestiging van jouw bestelling per e-mail. Controleer ook jouw “spam box” wanneer je deze bevestiging niet terug vind. Jouw bestel overzicht is ook terug te vinden door in te loggen op jouw Mus en Koe account. Wanneer je nergens een bevestiging terug vindt willen wij je vragen contact met ons op te nemen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaats je door het online bestel proces te doorlopen nadat je jouw favoriete producten in de winkelwagen hebt geplaatst. Een bestelling is pas definitief wanneer de betaling is voldaan.


Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Jouw bestelling wordt standaard afgerekend en bezorgd als pakketpost via PostNL met Track and Trace. Wanneer Mus en Koe het pakket verzend als brievenbus pakket zal het verschil worden geretourneerd. Wanneer de complete bestelling op voorraad is wordt de bestelling binnen 48 uur verzonden, anders willen wij jou verwijzen naar onze levertijden. Je ontvangt een e-mail wanneer het pakket wordt verzonden.

Een cadeaubon of actiecode inwisselen

Tijdens het afreken proces kun jij jouw cadeaubon of actiecode inwisselen.

 

 

 

GEGEVENS VERKEERD INGEVULD TIJDENS HET BESTELLEN?

Wanneer jij tijdens het bestellen per ongeluk de verkeerde gegevens hebt ingevuld is het belangrijk dat je contact met ons opneemt zodat wij deze gegevens tijdig kunnen aanpassen alvorens het pakket wordt verzonden.

 

Betalen

Tijdens het online bestellen kun je met IDeal betalen of het bedrag naar ons overmaken, waarbij je het ontvangen ordernummer als kenmerk dient te gebruiken. Een bestelling is pas definitief wanneer Mus en Koe de betaling heeft ontvangen. Zodra de betaling is ontvangen zullen wij dit per e-mail aan jou bevestigen.

Dit bericht is alleen zichtbaar voor beheerders.
Probleem met het weergeven van Facebook berichten.
Klik om de fout te tonen
Fout: Serverconfiguratiefout

Neem contact op

Laat jouw naam en email achter samen met een bericht waarin jij aangeeft waar jij naar opzoek bent.  Of bel ons op 06-29418895

WhatsApp chat