retour en garantie

Uniek & Bijzonder

Wat mogen wij voor jou maken?

Retour en garantie

Retourneren

Retourneren van Custommade producten:

Deze producten worden handgemaakt, in opdracht van jou, waardoor ieder artikel uniek is.

De Custommade producten kunnen daarom ook niet geruild of geretourneerd worden. Bent u niet tevreden neem dan gerust contact op per e-mail info@musenkoe.nl en dan kijken we naar een passende oplossing.

Let op!
– Kleuren kunnen afwijken van de foto.
– Alle afmetingen zijn ca. en kunnen dus minimaal afwijken.

Retourneren voorraad producten:

Wij willen graag dat u blij en tevreden bent met uw aankopen bij Mus en Koe.

Mocht een artikel dat uit voorraad gekocht is toch niet goed zijn dan kan deze binnen 14 dagen na ontvangst van het product geretourneerd of geruild worden. Na annulering heb je altijd 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag retour. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u een product retour wilt zenden, zal het product ongebruikt, compleet en onbeschadigd en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de webwinkel geretourneerd worden. Om hiervan gebruik te maken kunt u contact met ons opnemen via info@musenkoe.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Graag verzoeken wij u uw retour(en) samen met een kopie van de factuur te zenden naar:

Mus en Koe
T.n.v Retour
Faraostraat 13
1448 NV  Purmerend

Als wij het artikel retour hebben ontvangen, zullen wij het artikel beoordelen en indien nodig omruilen dan wel het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terugbetalen. U bent zelf verantwoordelijk voor een onbeschadigde en nette retourzending van het artikel.

Kosten retourneren
U betaalt zelf de retourkosten bij het postkantoor. Indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen, neemt Mus en Koe de kosten van een retour voor haar rekening.

Sale artikelen
Artikelen gekocht in de uitverkoop kunnen NIET geruild of geretourneerd worden.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Volgens onze algemene voorwaarden bent u verplicht om binnen 4 weken na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klacht

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@musenkoe.nl zodat we een passende oplossing kunnen zoeken.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Dit bericht is alleen zichtbaar voor beheerders.
Probleem met het weergeven van Facebook berichten.
Klik om de fout te tonen
Fout: Serverconfiguratiefout

Neem contact op

Laat jouw naam en email achter samen met een bericht waarin jij aangeeft waar jij naar opzoek bent.  Of bel ons op 06-29418895

WhatsApp chat